Σε αυτήν τη σελίδα θα βρείτε πληροφορίες, εργασίες, δημιουργίες, ζωγραφιές, παιχνίδια και ό,τι άλλο έχουμε κάνει στην τάξη για:
Προαιρετική Συμμετοχή σε διαγωνισμούς
και..........
Πώς επεξεργάζομαι τις πληροφορίες στο τετράδιό μου
Στο τετράδιο σου γράψε ημερομηνία στο περιθώριο, το μάθημα(π.χ.Θρησκευτικά) και από κάτω τον τίτλο της εργασίας(π.χ.Ο καλός Σαμαρείτης). Ακολούθως επέλεξε και κάνε μια ή περισσότερες εργασίες.
Προτεινόμενες:
1. Δώσε δικό σου τίτλο
2. Γράψε τρία ουσιαστικά που άκουσες ή είδες (Όνομα, πράγμα, ζώο, φυτό φυσικό φαινόμενο κ.λ.π) και αν μπορείς σχεδίασε τα.
3. Ποιο σημείο της παρουσίασης σου άρεσε περισσότερο; Να δικαιολογήσεις την απάντησή σου διαλέγοντας μια λέξη από την παρένθεση ή βάζοντας μια δική σου επιλογή (μουσική, τρόπος παρουσίασης, ομιλία, θέμα, εικόνες)
4. Ποιο σημείο της παρουσίασης δεν σου άρεσε; Να δικαιολογήσεις την απάντησή σου διαλέγοντας μια λέξη από την παρένθεση ή βάζοντας μια δική σου επιλογή (μουσική, τρόπος παρουσίασης, ομιλία, θέμα, εικόνες)
5. Αν ήσουν παρουσιαστής θα έκανες κάτι διαφορετικό; Περίγραψε με δικά σου λόγια.
6. Διάλεξε μια λέξη που θα μπορούσε να σε εκφράσει μετά που άκουσες και είδες την παρουσίαση (Χαρά, λύπη, θαυμασμό, εκτίμηση, ηρεμία, γαλήνη, ασφάλεια, έκπληξη, θυμό, φόβο, ...) και με αυτήν, να σχηματίσεις μια δική σου πρόταση.
7. Κάνε μια ζωγραφιά και γύρω γράψε 4 ή περισσότερες λέξεις σχετικές με το θέμα
8. Κάνε μια ακροστιχίδα με λέξεις που άκουσες, διάβασες ή είδες :
π.χ. ΚΟΣΜΟΣ
ΤΑΞΙΔΙ
ΛΕΥΪΤΗΣ
ΦΤΩΧΟΣ
ΣΑΜΑΡΕΙΤΗΣ
9. Τι έμαθες που δεν το ήξερες;
10. Τι σε εντυπωσίασε ή σου φάνηκε παράξενο;
ΠΡΟΣΟΧΗ! ΠΡΟΣΟΧΗ!