• img1
  • img4

Προγράμματα - Δράσεις 2021-2022

 ΄΄ Ενημερώνω για τον κορωνοϊό΄΄

Στο πλαίσιο της αναστολής της λειτουργίας των σχολείων, λόγω της εξάπλωσης του κορωνοϊού, αλλά και της υλοποίησης του στόχου μας, για συνεργασία με άλλες σχολικές μονάδες εντός και εκτός Κύπρου, προχωρήσαμε στην προκήρυξη ενός διαγωνισμού με θέμα: ΄΄Ενημερώνω για τον κορωνοϊό΄΄.

Στο διαγωνισμό λαμβάνουν μέρος το δημοτικό σχολείο Παλλουριώτισσας Β΄( Κ.Β) και το δημοτικό σχολείο Αγίου Ιωάννη Λευκωσίας.Τα έργα των παιδιών, του κάθε σχολείου, θα ψηφιστούν από παιδιά του άλλου σχολείου!

                                                                                               

 

ΝΕΟ!!!

Πατήστε, για να δείτε και ακούσετε....

 

Η πινακοθήκη μας!

 

           

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΟΥΚΟΥΛΙ.

                    

   

 

 ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΟΡΟΝΩΪΟΣ! 

                   

                                                                   

 

 

 ΑΓΑΠΩ ΤΗ ΖΩΗ! 

 

                                                                 

                 ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΠΙΤΙ!               

                                                                   

 

 ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΪΟ.

                                                 

 

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ,ΣΩΖΟΥΜΕ ΖΩΕΣ !       

 

 

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ! ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΜΕ!

 

 

ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΪ0.

 

 

ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ, ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ.

 

 

ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΪΟ!

 

 

ΔΙΩΞΤΕ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΪΟ!

 

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ, ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ!

 

ΤΗΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ!

Cardet- medis: Mediteranean inclusive schools

Τo Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Λευκωσίας μέσα στα πλαίσια της ένταξης των παιδιών με μεταναστευτικό υπόβαθρο συμμετέχει στο Cardet- medis, ένα πρόγραμμα του Erasmus +.

Οικολογικά Σχολεία: Υπέυθυνη παραγωγή και κατανάλωση

Στο πλαίσιο των οικολογικών σχολείων, συμμετέχουμε με το θέμα υπεύθυνη παραγωγή και κατανάλωση.

Εβδομάδα Code Week

Συμμετέχουμε στην παγκόσμια εβδομάδα προγραμματισμού 5- 20 Οκτωβρίου. Διοργάνωση ημερίδας προγραμματισμού την Πέμπτη, 10/10/2019, με τίτλο: ΄΄ Διασκεδάζω, μαθαίνω και προγραμματιζω΄΄.

EAThink

To Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Λευκωσίας μέσα στα πλαίσια της περιβαλλοντικής του πολιτικής, συμμετέχει εθελοντικά σε διάφορα περιβαλλοντικά προγράμματα. Ένα ενδιαφέρον πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχει είναι και το πρόγραμμα ΕΑΤhink. Το πρόγραμμα EAThink είναι ένα ευρωπαϊκό έργο που στόχο έχει να ενισχύσει και να αναπτύξει την κριτική σκέψη των μαθητών για να εμπλέκονται ενεργά στην αντιμετώπιση παγκόσμιων προκλήσεων που παρατηρούνται, με ιδιαίτερη έμφαση στην ασφαλή και αειφόρο παραγωγή τροφίμων και στη γεωργία μικροκαλλιεργειών.  

Πρόγραμμα Εrasmus+

To σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα RISE! (2016-2018) μαζί με σχολεία από 5 άλλες χώρες: Ιρλανδία (συντονίστρια χώρα), Ρουμανία, Φινλανδία, Πολωνία και Ουγγαρία.ΗΤελική υποβολή της έκθεσης Erasmus 2015-2018 έγινε τον Οκτώβριο του 2018.

Skype collaboration /Microsoft innovative educator programs

Ένα από τα προγράμματα που αναμένεται να  διεκπεραιώσουν κάτοχοι του τίτλου innovative Microsoft educators of Europe είναι η συμμετοχή σε προγράμματα συνεργασίας σχολείων διάφορων ευρωπαϊκών χωρών.
Το σχολείο μας θα συνδεθεί στις 28 Νοέμβριου 2018 με σχολείο στη Γεωργία όπου θα παρουσιάσουμε τα παραδοσιακά φαγητά της Κύπρου στα Αγγλικά . Διαθεματικά θέματα προσέγγισης : Αγωγή Υγείας και Αγγλικά.
Τα παιδιά, με αυτό το πρόγραμμα, έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις δυνατότητες της τεχνολογίας και να παρουσιάσουν την Κυπριακή παράδοση σε μαθητές μιας άλλης χώρας. Επίσης, να γνωρίσουν και αυτοί τις παραδόσεις της Γεωργίας .

«Σκέψου, Δράσε, Άλλαξε κι Εσύ

Βασικός σκοπός της περιβαλλοντικής αυτής δράσης είναι η αναγνώριση των αρνητικών επιπτώσεων στο περιβάλλον από την αλόγιστη χρήση της πλαστικής σακούλας.

19η Kanawaga Διεθνής Μπιενάλε Παγκόσμιας Παιδικής Τέχνης

Συμμετοχή στoν διαγωνισμό «19η Kanawaga Διεθνής Μπιενάλε Παγκόσμιας Παιδικής Τέχνης» με έργα Τέχνης παιδιών του σχολείου μας.

Ευρωπαϊκή Μέρα Γλωσσών 2018 

Συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Μέρα Γλωσσών 2018 με έργα τέχνης παιδιών του σχολείου μας.

Code Week 2018

Συμμετοχή του σχολείου μας στο Code Week 2018. H συμμετοχή φαίνεται επίσημα από την ιστοσελίδα:
https://codeweek.eu/search/?q=coding+with+your+child&country_iso=&past=nο

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα της Ευρωπαϊκής ‘Ενωσης (6-21 Οκτωβρίου 2018), εντάσσεται στα πλαίσια ενός παγκόσμιου κινήματος που ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα και την επίλυση προβλημάτων μέσω του προγραμματισμού. 

Το Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Λευκωσίας συμμετέχοντας στην Εβδομάδα Κώδικα της Ε.Ε. διοργάνωσε την Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2018, ένα πρωτοποριακό και άκρως ενδιαφέρον εργαστήριο με θέμα: «Μαθαίνω Προγραμματισμό με το παιδί μου».  Στο εργαστήριο αυτό γονείς και παιδιά είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν την ψηφιακή δημιουργικότητα και την κωδικοποίηση.

Δελτίο τύπου κοινοποιήθηκε μέσω: Paideianews, reporter.com.cy, ΥΠΠ, Science On Stage Europe
https://www.science-on-stage.eu/page/blog/8/8/11607/learning-to-code-with-my-child?fbclid=IwAR2XMHP4WgmeYIzKQJwpf2RNPcoseAsxaNXs_oWlEXOL9BcaBnWqTjolfoA
Xoρηγός του εργαστηρίου : Science On Stage Europe

 3ος  Μαθητικός Διαγωνισμός Ζωγραφικής και Ποίησης 

Συμμετοχή στον 3ο  Μαθητικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής και Ποίησης με θέμα τη «Διαφθορά».

Παιδιά της Δ΄τάξης συμμετείχαν με ποίημα. Ο διαγωνισμός προκηρύχθηκε από τον Οργανισμό Διεθνής Διαφάνεια-Κύπρος.

Πρόγραμμα INTELED

Πραγματοποιήθηκε στις 24 Ιανουαρίου 2019 στο  Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Λευκωσίας μάθημα μαθηματικών με τη χρήση της εφαρμογής ενσώματης μάθησης με τίτλο «Γωνιογνώστες» στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος IΝΤΕLed, στο οποίο συμμετέχει το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Το μάθημα που σχεδιάστηκε και εφαρμόστηκε με τη χρήση της καινοτόμου τεχνολογίας απευθυνόταν σε μαθητές Γ΄ και Δ΄τάξης.  Η ψηφιακή εφαρμογή «Γωνιογνώστες» έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές να φτιάξουν γωνίες με τα χέρια τους (είτε ατομικά, είτε σε δυάδες). Οι μαθητές απόλαυσαν την εργασία τους σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο στην ψηφιακή εφαρμογή και αυτό φάνηκε και κατά τη διάρκεια του μαθήματος, αλλά και από τα σχόλια των μαθητών μετά το τέλος του μαθήματος. Το ενδιαφέρον τους ήταν αμείωτο μέχρι το τέλος του μαθήματος και εργάστηκαν με ενθουσιασμό σε όλες τις δραστηριότητες. Εξέφρασαν ακόμη την επιθυμία τους να ασχοληθούν ξανά με τέτοιες ψηφιακές εφαρμογές.